Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с ремъци или ролки спря да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с ремъци или ролки спря да пали

    Днес като се прибирах колата запали нормално, но преди да мина 2 км и нещо стана. Първо като виене на ролка, след това нещо взе да плака като на ремък, нещо изхвърча и се разсипа, светна дюзата на таблото и колата смени звука. До последно се прибрах леко леко и загасих. Повече няма палене...
    Чудех се какво е станало, но за сега нямам предположения. Все едно помпата не може да направи налягане и за това свети индикацията и не пали.
    Пред вид поредицата от шумове които описах и наличните факти нямам обяснение...
    Малко инфо и предположения моля...
    2.4 JTD 136к.с. 1998г.

  • #2
    Поне капака отвори ли да видиш какво е станало???
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
      Пред вид поредицата от шумове които описах и наличните факти нямам обяснение...
      Малко инфо и предположения моля...
      2.4 JTD 136к.с. 1998г.
      Колега, работата си е за сервиз, може да си насваляш капаците покрай ремъците да видиш това онова, обаче оттам нататък - пак сервиз. Т.е. няма смисъл и не я мъчи, връзвай я и ... позна - в сервиз. Успех. Ремъци и ролки сменял ли си скоро?
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Дигай капака и гледай. И спри да опитваш да палиш докато не установиш проблема. По това, което си написал, не може да се каже нищо определено. По-добре снимай покрай ремъците. Може да ни ориектира нещо.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Разбира се, сега е тъмно и студено. Утре на светло ще разгледам.
          Все едно се разруши лагера на някоя ролка...
          По ангренажа преди 40000 съм сменил всичко, на пистови ремък съм сменил 3 от 4-те ролки. Не смених само тая с демпфера, тя напоследък ми праеше мизерия.
          При всичко това, това което усещам е че не може да дигне налягане на горивото и не може да запали, но до последно колата си работеше с нормална та си сила на мотора. Та какво е станало за сега само предполагам...и вашите мнения ще са ми от полза....
          Благодаря.

          Comment


          • #6
            Едва ли е пистовия , двигателя работи и без него
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Двигателя работеше докато не го угасих...

              Comment


              • #8
                Ами варианта парче от пистовия да е влезнало при ангренажа защо не обмислиш??? И спри да пробваш да палиш!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                  Ами варианта парче от пистовия да е влезнало при ангренажа защо не обмислиш??? И спри да пробваш да палиш!
                  Вероятността е малка, а и щеше да остане без хидравлика. Това няма как да не се усети
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Имах подобен проблем точно миналата година по това време.Звука беше все едно е скъсан ремък и чука(пляска) по някакъв капак,а звука от двигателя стържене,чукане пукане на метал не мога да го обесня точно но горе долу такива звуци.Оказа се лагери на коляновия вал и биели плюс крива биела.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                      ..Оказа се лагери на коляновия вал и биели плюс крива биела.
                      Е стига де...ако е с лабила психика човека..
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                        Разбира се, сега е тъмно и студено. Утре на светло ще разгледам.
                        Все едно се разруши лагера на някоя ролка...
                        По ангренажа преди 40000 съм сменил всичко, на пистови ремък съм сменил 3 от 4-те ролки. Не смених само тая с демпфера, тя напоследък ми праеше мизерия.
                        При всичко това, това което усещам е че не може да дигне налягане на горивото и не може да запали, но до последно колата си работеше с нормална та си сила на мотора. Та какво е станало за сега само предполагам...и вашите мнения ще са ми от полза....
                        Благодаря.
                        Аз предполагам че е прескочил е ангренажа,все пак на 40 000 км.,та той си е вече за смяна.При ЖТД-та така се получава,ремъка прескача,те продължават да работят до като не ги угасиш,после или няма палене или палят трудно.Закарай колата в сервиз,не се опитвай да я правиш пред блока.........................
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Възможно е да прескочи, но малко ме съмнява, но единствено това е логично обяснение на нещата. За ангренажа ми казаха като го смених 80000 да не мисля за него, аз съм на средата. Но някоя ролка ако се е прецакала и да е охлабил и да прескочи....ми се струва възможно, но само един зъб ли?

                          Comment


                          • #14
                            Аз залагам на водна помпа, нея сменихте ли я с другите ролки? Антифриза ти на колко градуса е?
                            Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                            Възможно е да прескочи, но малко ме съмнява, но единствено това е логично обяснение на нещата. За ангренажа ми казаха като го смених 80000 да не мисля за него, аз съм на средата. Но някоя ролка ако се е прецакала и да е охлабил и да прескочи....ми се струва възможно, но само един зъб ли?
                            е някой ако ти каже оттук колко зъба е прескочил ще го призная
                            пп точно тази обтяжна ролка някои не могат да я осмислят и оставят ремъка хлабав имаше и във форума такъв случай http://clubalfaromeo.com/forum/showt...FA%F6%E8%F2%E5
                            Last edited by code; d.m.y г., 08:46.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              ми вече не си спомням а и като не съм си ги праил сам нещата и съвсем.
                              какво за помпата...?

                              Comment

                              Working...
                              X